Door Anita Nijland op 14 maart 2015

Rode slinger door Oost-Gelderland

Tientallen_MG_0311 PvdA-ers trokken vandaag in 5 slingers door Oost-Gelderland, waarbij allerlei steden en dorpen werden aangedaan. Een praatje, een flyer, een luisterend oor en natuurlijk de rode rozen op de laatste zaterdag voor de verkiezingen op 18 maart a.s.

Aan het einde van de middag kwamen al deze PvdA-ers samen op het Simonsplein in Doetinchem, waar ze werden toegesproken door de lijsttrekker voor de Provinciale Staten Peter Kerris, lijsttrekker waterschap Rijn en IJssel Els Rutting en Tweede Kamerlid Otwin van Dijk. Een koude, maar succesvolle campagnedag.

Goed werk en goed wonen in Gelderland!

Anita Nijland

Woont in: Ulft Krijgt energie van: positief ingestelde mensen, doeners Sterk in: organiseren, motiveren, bestuur Motto: relativeren, bezig houden met de dingen in het leven die er echt toe doen Vrije tijd: gezin, politiek, filmhuis, computers, muziek, films, vrijwilligerswerk Fijnste plek in de Oude IJsselstreek: thuis, in ons tuinhuis Lid van de PvdA sinds: 1985

Meer over Anita Nijland