Door Anita Nijland op 5 maart 2015

PvdA delegatie bezoekt Kramp Varsseveld

Afgelopen vrijdag bracht een delegatie van de PvdA Doetinchem en Oude IJsselstreek een bezoek aan Kramp in Varsseveld. Kramp is één van de grootste technische groothandels van Europa en tevens een goed voorbeeld hoe mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt opgenomen worden in het reguliere arbeidsproces.

De delegatie werd vergezeld door Marleen Barth, fractievoorzitter van de PvdA in de Eerste Kamer, Anna-Lena Hedin-Penninx, PvdA Statenlid en nummer 2 op de lijst voor de Provinciale Staten en John Haverdil, nummer 2 voor de PvdA op de lijst voor het waterschap Rijn en IJssel.

Met dank aan Hein van Groningen die het bezoek heeft georganiseerd.

Bezoek Kramp

Anita Nijland

Woont in: Ulft Krijgt energie van: positief ingestelde mensen, doeners Sterk in: organiseren, motiveren, bestuur Motto: relativeren, bezig houden met de dingen in het leven die er echt toe doen Vrije tijd: gezin, politiek, filmhuis, computers, muziek, films, vrijwilligerswerk Fijnste plek in de Oude IJsselstreek: thuis, in ons tuinhuis Lid van de PvdA sinds: 1985

Meer over Anita Nijland