Door De Redactie op 3 februari 2014

Onze kandidaten in Terborg

Voorheen was Gerrie Jolink het PvdA-gezicht in de gemeenteraad, maar dit jaar verwelkomen we Leo Epskamp. Voor Leo is de gemeenteraad nieuw. Leo en de familie Epskamp zijn zeker geen onbekenden in Terborg. Leo en zijn vrouw Anneke zijn actief in het Terborgse verenigingsleven, onder andere bij v.v. Terborg. Leo is ruim 10 jaar lid geweest van de ondernemingsraad van het Slingelandziekenhuis. Die ervaring en zijn wortels in de Terborgse samenleving kan de PvdA én de nieuwe gemeenteraad goed gebruiken. Andre de Vries is de tweede Terborgse vertegenwoordiger. Andre is al ruime tijd actief binnen de fractie, nu onder andere als trekker van veel communicatie- en campagneactiviteiten. Andre is human resourse manager bij Rabobank Graafschap-Zuid. Gerrie Jolink (voorheen raadslid van Wisch en de Oude-IJsselstreek) heeft wederom haar naam verbonden aan de partij. Niet alleen vanwege haar jaren lidmaatschap, maar omdat ze van mening is dat nu de lokale verzorgingsstaat er aan zit te komen, juist een sociaal democratisch geluid en beleid gevoerd moet worden. Gerrie is o.a actief binnen de huurdersvereniging ‘Wij Wonen’.