Door De Redactie op 18 februari 2014

Onze kandidaten in Gendringen

Wat heeft de PvdA gerealiseerd in Gendringen?

• De Schrijversbuurt is gerenoveerd. De woonomgeving is verbeterd en er is een gevarieerde, groene en moderne wijk ontstaan.
  • Voor de toekomst van sportpark ‘De IJsselweide’ is een plan waarvan de uitvoering dit jaar nog moet beginnen. Er moet een nieuwe sporthal, kunstgrasvoetbal- en hockeyvelden komen.
  • Engbergen is op veel verschillende gebieden nog mooier gemaakt. Er is een bijzondere kinderboerderij gekomen, een natuurlijke speelplaats gerealiseerd en het openluchttheater is opgeknapt. Daarnaast is de korenmolen in Voorst gerestaureerd. Door nieuwe impulsen trekt het gebied steeds meer bezoekers.
  • Een ‘rotte kies’ in het centrum, pand Knaven, is gesloopt en op deze locatie is een nieuw appartementencomplex gerealiseerd.

Wie gaan Gendringen vertegenwoordigen?

Yannick Jorna is op plek 5 de jongste kandidaat bij deze verkiezingen met zijn twintig jaar. Yannick is student economie aan de universiteit in Nijmegen en actief als vrijwilliger binnen v.v. Gendringen.

Maureen Bannink is de jongste vrouwelijke kandidaat en staat op nummer 10 op de lijst. Maureen is beroepsmatig werkzaam als marketingadviseur en secretaris bij Kinderboerderij Engbergen.

Joost Heuvels is voor Gendringen een bekende naam. Bij v.v. Gendringen heeft hij in het eerste elftal vele wedstrijden gespeeld. Joost is werkzaam binnen de sales & marketing. Hij heeft meegeholpen met het organiseren van het ooievaarschieten en het nieuw leven inblazen van de carnaval.

Ook Marloes Leijzer staat voor Gendringen op de lijst. Marloes was in het verleden raadslid en bekleedt thans een bestuursfunctie binnen de partij.