15 december 2018

Nieuwsbrief 1

Nieuwsbrief PvdA fractie december 2018

De PvdA-fractie in de gemeente Oude IJsselstreek heeft een eerste nieuwsbrief uitgebracht. Een nieuwsbrief waarmee zowel leden van de PvdA-afdeling Oude IJsselstreek als sympathisanten en andere geïnteresseerden periodiek willen informeren over het werk van de PvdA-fractie in de gemeenteraad. Periodiek omdat we het voornemen hebben deze nieuwsbrief tweemaandelijks te verspreiden.

De verkiezingen zijn alweer een tijdje achter de rug en de PvdA-fractie is met drie zetels in de gemeenteraad even groot gebleven. Een naar omstandigheden mooie en goede uitslag. Inmiddels zijn de taken verdeeld en zijn een achttal (schaduw)leden officieel beëdigd en benoemd in de verschillende commissies. De (gemeenteraad)fractie stelt zich in deze nieuwsbrief dan ook graag aan u voor. U vindt bovendien een overzicht van de taak- en de commissieverdeling. Mocht u informatie willen of wilt u onderwerpen bespreken of aan de orde stellen, dan kunt u dit overzicht gebruiken om het betreffende fractielid aan te spreken.

We informeren u in deze nieuwsbrief ook over onze bijdrage(n) aan de Algemene Beschouwingen 2019 en vooral over de behaalde resultaten. Over één resultaat schrijven we iets meer, namelijk de door de PvdA fractie opgestelde motie om de rentetarieven van de Stadsbank omlaag te brengen.

We hopen u met deze nieuwsbrief van dienst te zijn. Mocht u vragen of ideeën hebben, suggesties en voorstellen willen doen, dan willen we die graag ontvangen. De fractie van de PvdA wenst u alvast fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2019.

Veel leesplezier

Download hier de nieuwsbrief: